anzan.blogg.se

Letter LO

Publicerad 2014-12-27 08:02:00 i Gäst DT, LO:s, Pyssloteket, Scrapbooking,

Hej!

Då & då tar jag & Leah en egen dag tillsammans, bara hon & jag. Tror att det är viktigt att barnen får egen tid med bara mamma eller pappa ibland, då de står i centrum utan syskon som kräver uppmärksamhet. Tuva kommer att få göra likadant när hon blir några år äldre! Ser fram emot att gå på hennes första biobesök eller kanske gå & fika :)
 
Nu var det dags för mig & Leah att göra något kul tillsammans & här har jag gjort en enkel LO om det i Lettersize format.
 


Wood Veneers & Chipboard stjärnor Studio Calico



Tiny Text "Bright". Tror jag skrivit det tidigare men de här textremsorna är sååå användbara!!




Bakgrunden är gjort med Rub Ons från Tim Holts idea-ology "Numbers" & lite kladd med Distress Stains.

 
Ha en bra dag!





 



 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela