anzan.blogg.se

Resultatet av första kittet - 8 sidor!!

Publicerad 2014-12-28 13:27:21 i Iggydodie kit, Project Life, Scrap-kit,

Hej hej
 
Jag har ALDRIG varit snabb med att scrappa PL sidor! Har liksom aldrig riktigt hittat nåt "flow" i det & därför inte tyckt att det varit något som drar lika mycket som att göra traditionella LO:s. Tills nu. Alltså, jag ÄLSKAR kitten jag fick (köpt) av Iggydodie!!! Jag vet - har redan berömt dem i tidigare inlägg men de är sjukt bra tycker jag! De är så lättscrappade & roliga att jobba med för att allt passar ihop!
 
Det jag valde att börja med var Oktoberkittet som du kan kolla in lite närmre här.
Jag valde det för att jag tyckte det passade färgmässigt med fotona jag har från några av våra dagar i skärgården i somras.
Ofta ligger jag rätt bra i fas med att beställa foton, sätta in dem i plastfickor men sen händer det inte så mycket mer. Så det var helt enkelt dags att scrappa dessa sidor. Eller, om jag ska vara ärlig trodde jag aldrig att jag skulle få alla dessa sidor (8 st) scrappade men hallelulja, de är HELT klara!! Jag har scrappat 8 sidor på 3 dagar, & då pratar vi någon timme här & där för hallå, jag har en 17 månaders hemma ;)

Sjukt kul var det & här kommer en liten kavalkad med bilder. De är tyvärr inte i ordning för jag måste skynda mig att ladda upp alla nu innan Tuva vaknar. Dessutom förväntades jag att städa ur bilen inför vår resa till Lofsdalen imorgon men vem har tid med det när bloggen ska uppdateras!!
Eftersom det är fler än jag på fotona har jag valt att inte alltid visa helbilder.

 
 

 
Tack för att du kikade in! Nu måste jag ut & städa bil ;)

Gott Nytt År!!
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-12-28 14:18:11

Sjukt snygga sidor! De här kitten är som gjorda för dig,perfekta färgkombos :) Härliga foton, man längtar ju till sommaren...

Svar: Tack syrran!! 😊❤️
anzan.blogg.se

Postat av: Åsa Lennström B

Publicerad 2014-12-28 14:47:43

Det var ju inte meningen att vara anonym här ovan :)
Ha det så mysigt i Lofsdalen!

Postat av: Jeanette - Tettiz

Publicerad 2014-12-29 18:22:53

Supersnyggt!! Du är min PL-idol - så mycket fint som du gör! :D

Postat av: anzan.blogg.se

Publicerad 2014-12-30 18:29:22

Tack Jesnette, det var gulligt!! 😘

Postat av: anzan.blogg.se

Publicerad 2014-12-30 18:30:03

Oj, Jeanette ska det ju stå!! 😉

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela