anzan.blogg.se

Tittut!

Publicerad 2014-12-23 12:48:44 i LO:s,

Tittut - ja det kanske man kan säga. Inte mycket som händer här i bloggen just nu. Här hemma däremot är det fullt ös med julklappsinslagning (alldeles för många som vanligt), förkylningar, förberedelser för julafton som vi ska ha här för första gången osv.

Tror att mitt immunförsvar tog en stor smäll när jag blev inlagd på sjukhuset på Cypern i September. De pumpade mig full med antibiotika intravenöst i fyra dagar, jag som aldrig ätit pencillin i hela mitt liv innan & är förkyld max 1 gång/år. Senaste månaden har jag haft 3 förkylningar som avlöst varandra. Undrar hur det blir när Tuva börjar förskolan?!
Inser att jag har en del LO:s som ligger fotade & klara men som jag inte bloggat om. Däremot har de bloggats hos Pyssloteket redan.
 
Här kommer en om mig & Tuva. En av våra promenader som jag kommer sakna SÅ MYCKET nu när jag börjar jobba igen i Januari. Det är just det här jag älskar med scrapbooking - att samla minnen i albumet som vi sen kan titta tillbaka på & minnas precis hur det var. Nästan.
 


Alfabetet är från Doodlebug Design.




Tiny Text "Bright" som jag använt på väldigt många LO:s nu. Älskar dem!

 
Tack för titten & ha en bra dag!!
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela