anzan.blogg.se

Gladpost - nya stämplar!

Publicerad 2014-07-21 22:16:00 i Allmänt,

Fick nya stämplarna från Memory Keepers Studio  (tidigare Studio AE) förra veckan. Är jättenöjd med dem!
 
 
Kan inte direkt säga att jag var jättenöjd när jag för några veckor sen fick ett mail från Technique Tuesday där de förklarade att samarbetet med Ali Edwards är över & att de nu döper om "stämpelklubben" till Memory Keepers Studio... Anledningen till att jag (& syrran) gick med för några månader sen var just för att det var Ali som designade stämplarna. Hon är en stor personlig favorit, både vad gäller hennes stämplar men också för hennes grymt fina & ärliga sätt hon dokumenterar sitt & hennes familjs liv på, i text & det hon skapar.
Men jag tänkte att jag ger det nya en chans i alla fall. De stämplar som kom den här gången är jag jättenöjd med, & de som kommer följande 2 månader ser också bra ut! De har nämligen ändrat så att man numera får se 3 månaders stämplar i förväg, innan fick man bara se den aktuella månadens.
 
Men... jag har börjat snegla lite åt andra håll som säljer kit. Så jag funderar på att ändå avsluta den här stämpel-prenumerationen. De är inte alls särskilt dyra - men man kan ju inte prenumerera på allt, även om jag önskar att det var så!! Har ju ett Scrapkit som kommer från Studio Calico varje månad också.
 
Funderar på något av de här...
 
Cocoadaisy - Scrapkit

Freckledfawn - Embellishment Kit
 
PaperIssues - Scrapkit
 
Ska ta reda på lite mer om dem, men det lutar nog åt Freckledfawn & deras dekorationer. Man får ett fullsmetat paket med dekos för ca 300kr. Har papper & PL kort så det räcker men dekorationer kan man aldrig få för många av - eller?! :)

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Jeanette - Tettiz

Publicerad 2014-07-30 15:08:32

Snygga stämplar! Vad heter settet? Måste nog be Anna (Pyssloteket) att ta hem dem till mig... ;) Hur stora är de? Ja, här var det 20 frågor, sorry... :D

Postat av: Anna (Anzan)

Publicerad 2014-08-06 21:22:44

Sorry Jeanette, har helt missat dina frågor...
De heter Family Flair. Cirklarna är ca 2,5cm / diameter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela