anzan.blogg.se

LO - Du&Jag

Publicerad 2014-06-18 15:12:16 i Allmänt,

Ännu en 30x30cm LO till Tuvas album.
Hade inte tänkt att jag skulle göra såhär många LO:s till hennes första album, planeringen var att hålla mig mycket till PL uppslag, men det är såååå kul!! Har aldrig varit roligare faktiskt att göra 30x30. Tror det beror på att jag "leker" mer nu än jag gjort förut. Det är inte så noga om det blir lite fel, lite kladd där det inte ska vara, om stämpeln hamnar lite snett osv osv. Mer avslappnad process från mig & plötsligt blev allt mycke roligare! :)

Bokstäverna "DU" + "JAG" är faktiskt från ett Rub On alfabet från Making Memories (400 st bokstäver & tecken) som jag aldrig använt men det har legat här länge! Tror jag köpte det när Leah var liten så det har nog legat här ca 6 år! Synd att jag inte använde det då för då hade jag köpt flera!



Rosa + Guld passar bra ihop tycker jag!
 
Älskar de här Foamstampsen jag fick i senaste Studio Calico kittet. Hello Hello Forever.
&-tecknet är också från det setet!
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Åsa L.B

Publicerad 2014-06-21 14:12:28

Fint foto på er tillsammans. Snygg LO!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela