anzan.blogg.se

Gladpost!

Publicerad 2014-05-25 08:00:00 i Scrapbooking, Shopping,

Det har verkligen kommit gladpost den här veckan!! Först fick jag Maj kittet Camelot från Studio Calico. Sen fick jag & syrran våra stämplar från Technique Tuesday & Studio AE.
 
 
Jag började prenumerera på SC kittet för Project Life i Januari 2013. Efter ett tag kände jag att jag inte riktigt hann med att skapa med allt fint jag fick & PL korten växte på hög. (Höggravid & trött) Jag visste att syrran var intresserad av det så hon fick ta över den lådan & jag beställde även scrapbook kittet. Det är så kul att få ett kit som de plockat ihop, jag är grymt nöjd med deras produkter & i stort sett alla kit jag fått. Kan verkligen rekommendera dem om du vill starta en prenumeration! Har alltid fått jättebra service om det är något jag undrat!
 
Nu har vi (jag & syrran) även börjat prenumerera på Studio AE. Ska bli grymt kul att få hennes stämplar i lådan varje månad! Använder verkligen de Ali stämplar jag köpt på både LO.s & PL sidor. Den här månadens stämplar ser ut såhär. NÖJD!! :)
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela