anzan.blogg.se

Hybris?

Publicerad 2014-10-20 13:12:38 i Allmänt,

Hej hej!
Det är långt mellan uppdateringarna nu! Inte för att jag ligger på latsidan, tvärtom! Har massor med saker på gång samtidigt här hemma, börjar tro att jag fått hybris när jag tror att jag ska hinna med allt... 
Har börjat (snart klar) med stommen till mitt December Daily. 
Har påbörjat ett Minialbum som ska bli en julklapp. 
Har scrappat 30x30 LO:s på löpande band, men som jag inte hunnit fota.
Har även börjat scrappa 8,5x11 format & tycker det var sjukt kul!! 
Dessutom har jag fått för mig att framkalla alla foton från flytten & renoveringen förra året..... I & för sig välbehövligt men JUST NU?!? :-)
 
Ska fota & blogga lite av varje i veckan!! 
 
Idag gjorde jag 2 PL sidor i alla fall. En glimt av det kommer här. 
 
 
 
Ha en bra dag!! 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2014-10-20 19:19:07

Hi hi, låter nästan som mig, startar upp massa och har planer i huvudet... Men det är ju det där med att avsluta ngt också. Ska bli spännande å se ditt December daily album, tänkte också göra ett eget minialbum inför (!) december så det bara är att fota o sätta in bilder sen ;-)
Kram Pillan

Svar: Ja avsluta är inte det lättaste, det är ju så kul att hå vidare till nåt annat... Har nog inte ett enda album som är heeeelt klart här hemma. Hoppas limmet på post-it lapparna håller ett tag till 😉
anzan.blogg.se

Postat av: Jeanette - Tettiz

Publicerad 2014-10-22 11:37:08

Man har ju sååå många saker man vill göra - och så lite tid. Ge mig mer tid, tack! :)

Du gör så galet fina grejer och jag blir superinspirerad varje gång jag går in och kikar här! Tack!!

Svar: Tack själv!! 😀 Kul att kunna inspirera!!
anzan.blogg.se

Postat av: Jeanette - Tettiz

Publicerad 2014-10-22 11:37:08

Man har ju sååå många saker man vill göra - och så lite tid. Ge mig mer tid, tack! :)

Du gör så galet fina grejer och jag blir superinspirerad varje gång jag går in och kikar här! Tack!!

Postat av: Jeanette - Tettiz

Publicerad 2014-10-22 11:37:08

Man har ju sååå många saker man vill göra - och så lite tid. Ge mig mer tid, tack! :)

Du gör så galet fina grejer och jag blir superinspirerad varje gång jag går in och kikar här! Tack!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela