anzan.blogg.se

PL - Yasuragi

Publicerad 2015-08-14 11:12:36 i Designteam, Project Life, Pyssloteket,

Hej hej

Har ju helt glömt bort att visa detta PL-uppslag jag bloggade hos Pyssloteket i Fredags.

Det är ett uppslag med foton från min & syrrans helg på Hasseludden Yasuragi i Juni. Hon fick det i present av oss när hon fyllde 40 & eftersom det vore taskigt att låta henne åka själv så offrade jag mig & följde med *hihi*

Ett dygn fyllt med prat, skratt, skvaller, god mat & oavbruten sömn! Tacksam!

Har självklart använt material från Pyssloteket på denna!!

 
Vänster sida
 


Höger sida...






Wood veneer ord från Heidi Swapp
 

Trevlig helg i solen!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela