anzan.blogg.se

Hello Tokfia!

Publicerad 2015-01-28 12:54:39 i Designteam, LO:s, Pyssloteket,

Hej hej
 
För ett tag sen fick jag frågan från Pyssloteket om jag kunde tänka mig att vara deras gäst-DT en tid framöver vilket jag självklart tackade ja till! Fick ett otroligt fint & generöst kit av Anna som jag fortfarande skapar med. Nu har jag fått frågan om jag kan tänka mig att fortsätta hos dem som ordinarie i deras DT-team & jaaaaaaa vad glad jag blev!! Det är en ära att få representera en butik tycker jag & särskilt hos Anna som är så otroligt lätt att ha att göra med på alla sätt!
 
I fredags bloggade jag denna LO:n hos Pyssloteket.
 


Rubriken är stämplad med Paper Smooshes Bold Buzz words

Älskar den här stämpeln jag köpte från Pyssloteket för länge sedan. Tror den heter "grid" & jag använder den ofta som bakgrund på både LO:s & Project Life

 

Chipboard stars Studio Calico & stämplade svarta stjärnor med samma stämpelset som rubriken

Tack för att du kikar in här!
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela