anzan.blogg.se

Kalas eller Party?

Publicerad 2015-07-19 00:59:17 i Designteam, LO:s, Project Life, Pyssloteket,

Hej hej!

Hoppas du har det bra! Här rullar allt på i 180 som vanligt & den här stackars bloggen blir tyvärr lite åsidosatt med allt annat som ska hinnas med....livet tex. Men det får vara såhär just nu, så hoppas jag på att hitta en bättre rytm i framtiden. Hoppas att du orkar hänga kvar & kika in här i alla fall!

Sist jag bloggade hos Pyssloteket gjorde jag det med den här PL-sidan. Leah är på väg till ett kalas (om jag får använda det ordet för Leah vet jag inte riktigt, det börjar ju bli lite viktigt att man säger rätt. Kalas eller party....jaja ) hos sin klasskompis.
Ville ha med några fler foton på Leah så det fick bli en PL-sida istället för en LO. Älskar att variera i albumet!


En hög med färdiga PL-kort

Hello - Heidi Swapp Wood veneers
Kalas - Amy Tangerine


Fick några utskrivna ord av syrran som hon skrivit ut med sin Silhouette - älskar dem!


 


 
Tack för titten & ha en bra dag!!




 
 




Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela