anzan.blogg.se

Nya kit från Iggydodie

Publicerad 2015-06-22 09:33:04 i Iggydodie kit, Scrap-kit,

Hej hej

De är här!! Mina 3 nya kit från Iggydodie!! Tjohoooo!
Kom hem från Midsommarfirande på sjön igår & tog med mig Leah för att handla lite. Eftersom jag sett på Facebook att min "fellow-Iggydodie-prenumerant" Berith :) redan har fått sitt paket så tänkte jag att jag chansar. Så utan några större förväntningar (med tanke på allt strul senast med felscannade kollinummer osv) gick jag fram till Postdisken på Ica med mitt kollinummer jag fick i ett mail från Iggydodie förra veckan... "Ja, det ligger här" säger tjejen bakom disken. "Va?! Jaaaa!!" 
"Det där var pinsamt mamma" sa Leah när vi gick därifrån  :) :) :)
 
Vill du se tidigare kit så kan du kolla det här inlägget

Kitten är alltid inslagna i fint rosa silkespapper!
Beställer ofta lite annat från hennes shop också så skickas det tillsammans med kitten.


Efterlängtade kit: April / Maj / Juni

Beställde även de här stämplarna som jag velat ha hur länge som helst!


...och den här Chevron punchen

 

...och ÄNTLIGEN beställde jag de här Wood veneer orden!! Planerar att använda dem på utsidan av ett album!


Beställde även plastfickor i strl 8,5"x11".
De här är uppdelade i 4 st 4"x4" + 2 st 4"x3"

 
Det var allt för idag.
Fotar innehållet i varje kit & lägger upp inom kort för de som är intresserade.

Ha en bra dag!


 
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2015-06-22 09:45:27

Vad skönt att du fick dit kit utan strul den här gången :) Åååå den Chevron punchen måste jag bara beställa tills nästa gång...love, love, love.
Ska bli spännande och se vad du hittar på av allt fint vi fick den här gången :)

Ha det bara bäst! <3

Svar: Ja punchen är grym, beställ den! :) Ha det bra!
anzan.blogg.se

Postat av: Jeanette - Tettiz

Publicerad 2015-06-22 18:58:52

Mums!! Klart vi är intresserade!! :D

Postat av: Michaela

Publicerad 2017-01-18 11:27:49

Ohhhh vill också ha:) Vad kostar kiten? Fastnar de i tull etc?

Svar: Jag avslutade min prenumeration för länge sen, men jag tror att jag betalade runt 350:-/kit (inkl frakt) ungefär. Men eftersom frakten är svindyr till Sverige så skickar hon 3 kit i varje paket så man får dem alltså var tredje månad. Maila Elodie om du är intresserad så hjälper hon dig :)
anzan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela