anzan.blogg.se

Regnbågens färger

Publicerad 2015-06-04 09:31:24 i LO:s, Scrapbooking,

Kände för att leka lite igår :)
Har sett lite olika versioner av scrappade LO:s i "regnbågsfärger" & har tänkt länge att jag också vill testa. Det var riktigt roligt att sitta & fnula på hur jag skulle göra & vilka dekorationer som passade. Här är min variant på "Regnbågs LO"
 
Använde ett foto jag tog på Tuva som sover middag i början på Maj. Älskar att fota henne när hon sover & det optimala är ju att göra det mitt på dagen eftersom det är dagsljus.
 
 


Inte likt mig att inte ha någon text alls på LO:n. Men jag kände att det fick räcka med rubriken det här gången. Min lilla tjej är snart 2!!!
 
Ha en bra dag!
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Åsa Lennström

Publicerad 2015-06-05 12:32:11

Vilka härliga färger. Helt fantastiskt fin LO! Javisst är de söta när de sover, jag tog också många såna foton när kidsen var små.
Tack för inspirationen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela