anzan.blogg.se

Ett magiskt ögonblick!

Publicerad 2015-03-27 10:17:27 i LO:s, Scrapbooking, Story Stamp,

Hej hej
 
Äntligen Fredag igen, även fast det känns som Tisdag för mig. Jag har vabbat hemma med Tuva Mån-Ons så jag är lite "ur spår" när det gäller veckordagarna för tillfället. Passade på att scrappa lite de stunder hon sov på dagarna & gjorde bla den här LO:n. Det tog nog inte mer än 15 min att göra den - hade en klar idé om vad jag ville göra. Vet inte vart jag fick idén från, om det var någon blogg eller Pinterest, allt jag vet är att det var någon annans idé från början :)

Så - idén var att tejpa massor av Washi på vit cardstock & sedan kladda på vit Ghesso över det hela. Lite stämplar, text, rubrik & foton på det så var LO:n färdig!

Använde Ali Edwards nya story stamp set "Magic" som du hittar här. Som vanligt grymt snygga & användbara stämplar från henne! 
Stämplade alla kanter på LO:n med en fras som jag tycker passade till det jag ville få fram med min LO. Det här med att hämta på förskolan. Älskar verkligen det, & det var samma sak när Leah var liten. Jag tycker det är så roligt att se Tuva precis innan hon upptäcker att jag är där. Se vad hon sysslar med, om hon leker med någon, sitter i någons knä eller sitter själv & pillar med en leksak. Det är verkligen ett magiskt ögonblick! Och i samma stund som Tuva ser mig är det magiska ögonblicket förbi. Efter det beror fortsättningen på dagsformen, trött eller pigg :)




Rubriken är gjord med AC Amy Tan Everyday Alpha Kraft + Websters Pages Hall pass


Använder skrivmaskinen så fort jag får tillfälle. Så smidigt att bara skriva texten lite snabbt utan att behöva starta upp (den extremt sega) datorn & skrivaren.


"Hey Hey Happiness" från AC Amy Tan "Rise & Shine"
De här stjärnorna är en ny favorit - också från Ali´s nya story stamp set "Magic" & kommer nog att användas flitigt framöver.

Tack för att du kikar in & trevlig helg!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela