anzan.blogg.se

PL - Lekparken

Publicerad 2015-09-01 13:19:07 i Allmänt,

Hej hej

Tror väl inte att jag har några läsare kvar här inne vid det här laget, så just nu känns det som att jag skriver till mig själv. :) Har tappat hoppet om att få någon sorts kontinuitet med blogginlägg så just nu känner jag egentligen för att lägga ner den helt. Hinner helt enkelt inte med... Har precis bytt jobb & med allt vad det innebär kan man lugnt säga att jag somnar ovaggad på kvällarna efter att barnen lagt sig. Hinner knappt sitta en enda minut vid scrapbordet & skapar egentligen bara till Pyssloteket just nu, det lilla jag bloggar där inne.

Får se hur det blir med min egen blogg & om jag ska ha den kvar. Tills vidare lägger jag upp det lilla jag hunnit göra :)

Här är i alla fall en PL sida jag gjorde till Pyssloteket för någon vecka sedan.


Fick inte plats med den här Wood Veneer (Heidi Swapp) i själva fickan (3"x4") så jag klistrade helt enkelt fast den utanpå fickan. Gick ju bra det med!




 
Tack för att/om du kikar in här ,)

//



 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela