anzan.blogg.se

Surprise - it´s a boy

Publicerad 2017-01-12 13:44:00 i LO:s, Scrapbooking, Story Kit,

Har massor att fota & publicera eftersom jag inte gjort ett enda inlägg sedan slutet av 2015. För även om det har varit mycket att stå i så har jag ju faktiskt lyckats göra en hel del uppslag & layouter sedan dess. Ska ta tag i det så fort det blir bättre ljus att fota i men jag börjar med den här LO:n som jag gjorde igår.

Har använt mig av akrylordet "surprise" från Ali Edwards Story kit med samma namn. Det passade så bra till den texten jag ville skriva. Älskar verkligen Ali´s kit som får mig att berätta saker jag inte visste innan att jag skulle berätta & göra en sida om - hon kallar det "story sparks".

Fotot är på en några dagar gammal Theo men texten är skriven om våra tankar den 25/9 när han föddes, därav datumstämpeln.
 

// Anna

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela