anzan.blogg.se

Tillbaka!

Publicerad 2017-01-12 13:37:09 i Allmänt,

Hej!

Efter en låååång paus från den här bloggen har jag bestämt mig för att ge den ett nytt försök. Mycket har hänt sedan Nov 2015 (mitt senaste inlägg) & mycket av det var orsaken till den här välbehövliga pausen. Bla en graviditet som resulterade i att lilla Theo gjorde entré i vår familj nu i September. Med 3 fina barn har jag ju inte direkt ont om scrapmaterial, så det kan jag ju inte skylla på när det tar alldeles för lång tid mellan blogginläggen. TIDEN däremot är min största fiende just nu. Och orken. För att förklara det sista lite kort så är Theo helt olik sina båda storasystrar i precis allt! Har aldrig upplevt sådan sömnbrist med någon av tjejerna tidigare. De sov som små ljus från första början, 7-10 timmar per natt, vilket jag nu har fått veta är ganska ovanligt.
"Anna det NORMALA är det ni går igenom just nu" säger vår fantastiska BVC sköterska Ewa :)
Med Theo har vi fått kämpa med sömnen & gör det faktiskt fortfarande. Men rutiner börjar sätta sig & jag hittar mer & mer tid för sådant jag vill ta tag i igen - bla scrappandet! Har massor med mål det här året & jag är såklart superglad om jag lyckas med en tredjedel av dem!

Hoppas att jag kommer ha i alla fall några läsare kvar här inne som orkar med en sporadiskt uppdaterad blogg! Blir alltid lika glad när jag ser att någon mer än jag kikat in här! :)

Vi ses!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela