anzan.blogg.se

Ni 2

Publicerad 2015-07-24 14:06:00 i Designteam, LO:s, Pyssloteket, Scrapbooking,

Min stora förebild i scrapvärlden när det gäller att berätta något med sina foton är Ali Edwards! Hon är så grymt duktig på att förmedla en story med sina foton men framförallt med sina texter både om & till sina barn! Önskar att jag kunde tycka att det är enkelt att komma på vad jag ska skriva & framförallt HUR jag ska skriva det. Tycker oftast att det låter så....konstigt när jag får ner orden på papper.

Men det är ju också så att det inte alltid behöver vara så mycket text på det man gör. Ibland räcker några få, men ack så viktiga ord till dem man bryr sig om!

 





Tack för titten & trevlig helg!!




Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela