anzan.blogg.se

LO - Love

Publicerad 2015-11-01 07:19:00 i LO:s, Scrapbooking,

Hej hej

Tänk vad lätt det är att dokumentera med dagens telefoner!
Jag & Tuva gick upp till lekparken medan vi väntade på vår tur vid årets båtupptagning. Hon ville självklart gunga (en klar favorit) & jag tog som vanligt upp telefonen & fotade lite. Alla som försöker fota barn av den yngre skaran vet att de flesta bilderna blir suddiga eller oskarpa eftersom de små liven väldigt sällan är still. Men ibland fastnar ett litet guldkorn & det här är ett sådant för mig. Älskar det här fotot på Tuva & tror att det hamnar topp 5 av mina favoriter i år! Ibland är man glad att man är en scrapnörd i lekparken :)

Bakgrunden har jag gjort med vit akrylfärg som jag blandat med Distress Paint "Frayed burlap" + Distress stain "Spun sugar"

"Love" chipboard från Heidi Swapp som legat här länge & väntat på rätt tillfälle att användas!
Wood veneer bannern "Here & now" & "Love this" kommer från ett Iggydodie kit.


Tack för titten!


 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela