anzan.blogg.se

LO Höst

Publicerad 2015-10-31 15:16:52 i LO:s, Scrapbooking,

Hej!

Dags att sparka igång den här bloggen igen!
Såg att Chiliinpapers har en månadstävling nu i Oktober & kände att det var precis vad jag behövde för att utmana mig själv en smula. Reglerna är att scrappa i höstens färger & skriva vad hösten betyder för en själv. Har inte gjort en "höstig" LO på många år så det kändes kul samtidigt som jag fick en helt egen LO om bara mig. DET är sällsynt kan jag lova :)

Här är i alla fall mitt bidrag till tävlingen som ni hittar här

En 12"x12" Layout



"Yes to this" & den röd/orange chipboard cirkeln med stjärnan är från Ali Edwards senaste storykit.

Kul utmaning & kul att vidga sina egna vyer lite när det gäller färg!!

Trevlig helg!





 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela