anzan.blogg.se

2017

Publicerad 2017-01-17 13:29:21 i Project Life, Scrapbooking,

Så var jag äntligen klar med första sidan till vårt 2017 album!
Fick tänka om flera gånger eftersom min plan hela tiden sprack av olika anledningar. Tänkte först använda de här stora vita siffrorna från Ali Edwards men så upptäckte jag att jag redan använt siffran 2, & eftersom man bara får en av varje bokstav/siffra i paketet så fick jag tänka om.


Sen tänkte jag stansa rosa foam med min gamla trotjänare QK, men då gick inte foamen in helt i verktyget... Gah!

Så jag stansade helt enkelt i vanligt mönstrat papper istället. Det gick ju bra ändå :)


"DOKUMENTERAT" är en stämpel från Malins Stämplar som du hittar här
Använde Memento Tuxedo Black & Color Theory Flamingo (SC) för att får de olika nyanserna. Det blev lite kladd där det inte skulle vara färg men jag kan leva med sådana skavanker. Inget som stör mig.
Den vita glittriga stjärnan är från AE Story kit "Surprise"


Stämplarna ovan är från Ali Edwards olika Story kits.


Tack för titten!




Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela