anzan.blogg.se

8 Månader LO

Publicerad 2014-08-14 08:11:00 i Scrapbooking,

Backade tillbaka lite i tiden igår & scrappade ett foto från när Tuva var 8 månader.
 
 
Är så glad att jag har en anteckningsbok att plocka information ifrån om Tuvas första år. Hade aldrig kommit ihåg detaljerna annars! Skriver några rader då & då men minst en gång varje månad skriver jag mycket om hur Tuva är, hennes utveckling mm. Försöker hålla det så enkelt som möjligt så jag skriver mest korta meningar, precis som jag skrivit på LO:n nedan.
 
Stjärnan kommer från Freckled Fawns Chipboard shapes (Juli kit)
Siffran fick jag i senaste "Penny Arcade" scrapbook kit från Studio Calico.
Alfabetet är Basic Grey
 
 
Stämpel från Technique Tuesday / Ali Edwards
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela