anzan.blogg.se

LO - Hello Sunshine

Publicerad 2014-08-06 21:18:00 i Freckled Fawn kit, LO:s, Scrapbooking,

Gjorde en supersnabb LO idag när Tuva sov middag. Det gäller att passa på ;)

Det är ganska sällan jag scrappar ett foto "bara för att" - alltså ett foto som jag inte har något att berätta om egentligen. Det här är i alla fall ett sånt foto som jag bara måste få in i hennes album. Ett sånt där ögonblick när man greppar kameran, fotar lite & får till ett foto man blir riktigt nöjd med. Kanske ska tacka lilla modellen för det ;)

När jag fick mitt Ohdeermekit från Freckled Fawn häromdagen visste jag direkt vad jag skulle göra av den stora "Hello Sunshine" Wood veneer som ingick i paketet.


Självklart får en stämpel från Technique Tuesday / Ali Edwards plats också...

 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela