anzan.blogg.se

Nytt kit!

Publicerad 2014-08-02 09:19:00 i Freckled Fawn kit, Scrapbooking, Shopping,

Tillbaka igen efter några dagar på sjön. Kom hem till gladpost i brevlådan!! Hade fått mitt första kit från Freckled Fawn. Skrev ju i ett annat inlägg (21/7) att jag var sugen på att hoppa på något annat kit &... ja jag är spontan av mig så jag anmälde mig faktiskt samma dag. Och snabba var de - jag hade som sagt kittet i brevlådan när jag kom hem drygt en vecka senare.
 
Julis OHDEERME kit

Kittet får man varje månad i en söt zip-påse. Den här hette "polka dot" har jag för mig.
 
Chipboards, stämplar & vellum bokstäver
 
Stjärnorna i kork & de svarta gemen är mina favoriter!
 
 

Skulle egentligen fått ett till kit eftersom jag uppgav en kod som skulle ge mig extra grejer värda 20 dollar men de fanns inte med. Mailade till Freckled Fawn & fick svar direkt att de hade missat det men att de skulle skicka det direkt. Grymt bra service!

Är i stort nöjd med det jag fått. Älskar inte allt men så är det med kit & det är ju det som är grejen med dem - att någon annan plockar ihop grejer som man kanske aldrig skulle använt annars. Man kan säga att jag vidgar mina vyer när det gäller dekorationer :)
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela