anzan.blogg.se

PL - Tuva fyller 1 år del 2

Publicerad 2014-08-10 12:00:44 i Project Life, Scrapbooking,

Så är andra uppslaget klart från Tuvas födelsedag! Skönt att ha det färdigt!
 
Vänster sida:
Allt är fotat med mobilen & färgerna är väl inte riktigt med tyvärr... Den gula texten "Tårtan" försvann lite tyvärr men men...


"Ja må hon leva" printat & dokumenterat :)
I den sista fickan nere till höger har jag lagt i ett litet brev till Tuva som hon kan läsa när hon blir lite äldre. Några ord om hennes första år.
PL kortet bakom brevet är 4x6" & kommer från Becky Higgins Kiwi Edition

Höger sida:
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2014-08-10 19:14:05

Vilka fina layouter och PL du gör! Jag kollade din blogg igår och den var så himla fin. Blev inspirerad till både layouter och PL. Tack!

Svar: Tack Åsa!! Kul att du blir inspirerad, kan inte få en finare komplimang än så!! :)
anzan.blogg.se

Postat av: Pillan

Publicerad 2014-08-24 19:22:49

Åh så mycket fint du har in din blogg! Massor av inspiration får jag här, det blir att lägga till din blogg t min blogglista :-) hälsn Pillan

Svar: Tack snälla! Kul att kunna inspirera lite! 😊😀
anzan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela