anzan.blogg.se

PL - Tuva fyller 1 år

Publicerad 2014-08-08 15:24:00 i Allmänt,

Första uppslaget med Tuvas födelsedag är klart.
Har nog inte riktigt kommit fram till vad jag vill ha för format på mina foton till mitt Project Life ännu. Jag gillar mycket vitt i uppslaget, med mindre format på fotona & lite dekorationer. Här har jag framkallat allt i 10x15cm, vilket är bekvämt men känslan blir samtidigt väldigt "mörk". Samtidigt var det här en händelse där jag ville ha så stora foton på Tuva som möjligt :)

Vänster sida:
Journaling tagsen med guldkant (svårt att se) har jag fått i något Studio Calico kit för länge sen


Höger sida:

 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela