anzan.blogg.se

Happy mail day!!

Publicerad 2014-12-10 12:39:17 i Iggydodie kit, Project Life, Scrap-kit, Scrapbooking,

Satte mig vid datorn för att komma ikapp lite med mitt December Daily medans Tuva sover middag. Plötsligt ringer det på dörren... HAPPY MAIL!!! Mina kit från Iggydodie är här!! Tjohoooooo!! Direkt till dörren oxå, det hade jag inte väntat mig :)
 
Alltså jag kunde ju omöjligt fortsätta med det jag höll på med innan, jag försökte verkligen men det kändes som att lådan från Frankrike låg där på golvet & stirrade på mig... :) Och jag kan säga att jag är helt salig över innehållet i dessa 3 kit!! Jag är såååå glad att jag sa upp min prenumeration från Studio Calico, inte för att det är dåliga kit alls men de här från Iggydodie passar mig bättre! Jag har tittat igenom alla tre kitten, klappat på allt fint & jag kan lugnt säga att jag kommer att använda precis ALLT i dem! Allt!
 
Paketet kitten låg i var så fint så jag knappt ville öppna det. En liten lapp & julgodis var pricken över i. Tror jag är lite "star struck" :) Inte varje dag man öppnar paket från sin idol. (Även om jag betalt för allt själv, haha)
 
 
Oktober kittet ser ut såhär:
 
 
 
 
 
 
 
3x4 PL kort fram & baksida
 
4x6 PL kort
 
November kittet:
 
 
Stämplar från Heidi Swapp, pilar & ord. Kaisercraft korten går i turkose, svart, beige.
 
Pappersdekorationer & hennes "duttar" som hon alltid har på sina sidor :)
 
 
 
December kittet:
 
 
 
Jag kan verkligen rekommendera Iggydodies kit!
Alla kitten är otroligt välfyllda!! Förutom att man får 5 st PL-plastfickor i olika format är det fyllt med MASSOR av pappersdekos, etiketter, woodveneers, blommor, prickar, PL-kort, lite vanligt 30x30 papper, alfabet & ord.
Har haft både PL kit & scrapkit från Studio Calico några år & det här är verkligen generöst jämfört med dem. Jag älskar att hon (Elodie) komponerar ihop färgerna i precis allt hon lägger i.
Dock kan jag tänka mig att man kanske lessnar lite i längden på färgerna i kitten om man inte älskar turkose/beige/gul tillsammans (som jag gör). Det är lite dova färger över lag, vilket jag tycker är snyggt!
 
Köpte även en sån här punch så nu slipper jag äntligen klippa ut mina flaggor för hand! Ska även använda den till att stansa ut chevron dekos.
 
 
Synd att jag har 1 miljon andra grejer att göra den här veckan, hade gärna satt mig & scrappat med dessa ikväll men jag får väl hitta lite tid. Det finns ju nätter oxå, vem behöver sova!?? ;)
 
Tack för att du orkar titta in här trots helt sjukt dålig kvalité på de foton jag lägger upp. Idag skyller jag på mulet väder men vet innerst inne att det är helt & hållet fotografens fel! ;)
 
Ha en bra dag!
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-12-10 15:10:12

Men åh vad fint!!! Vill också ha! Vad kostar det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela