anzan.blogg.se

Minialbum

Publicerad 2014-12-25 08:03:00 i Minialbum, Project Life, Pyssloteket, Scrapbooking,

Hej hej
 
För ett par veckor sen bloggade jag hos Pyssloteket om ett julklappstips.
Ett scrappat Insta-album från We R Memory Keepers. Ett supergulligt & fint album, perfekt att ge bort i julklapp till svärföräldrarna tänkte jag! Mitt album fick heta "16 månader med Tuva" & det har jag fyllt med foton, ett från varje månad tillsammans med textremsor om henne. Hur hon var, vad hon åt, vilken storlek hon hade i kläder, vad hon tyckte om, vad hon inte tyckte om, hennes utveckling mm.

Jag valde såklart ett Turkose album :)





Varje uppslag innehåller ett foto från aktuell månad & en remsa men själva månaden.





 
Tack för att du kikar in!

 



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela