anzan.blogg.se

Chevron

Publicerad 2014-07-22 09:14:00 i Organisera, Scrapbooking,

Jag älskar Chevron mönster & använder det i stort sett på allt jag gör, antingen som stämpel, mask eller dekos. Problemet är att jag inte kan hitta någon Chevron Punch i Sverige. Har googlat & sökt överallt (typ) efter denna lilla punch men nä, finns ingenstans!! Så.........jag klipper mina egna. Använder en Wood Veneer som mall, ritar runt & klipper. Fatta gamnacken man får efter ett tag!!
Har faktiskt inte tänkt på att man kan göra dem på andra sätt, om man inte äger den där punchen jag så gärna vill ha. Förens igår när en vänlig scrappare på Instagram tipsade om hur man kan gå runt problemet :)
Har även beställt lite Chevron stämplar från Gummiapan som hon tipsade om. Tack för tips om du läser här 4mami!!

Det här hade jag i alla fall med mig ut i båten sist vi var ute - en lagom sysselsättning medan Tuva sov middag. ;)

 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela