anzan.blogg.se

LO - Bus i blicken

Publicerad 2014-06-20 10:02:00 i LO:s, Scrapbooking,

När jag för ett tag sen satt & tittade i Leahs album från när hon var liten, & de LO:s jag gjort då så slog det mig hur mycket jag scrappat om henne som handlade om de små sakerna. Och med det menar jag att jag inte bara scrappat "fina foton" utan mest om hur hon var, vad hon tyckte om, en speciell min som jag lyckats fånga på bild & sedan scrappat osv. Det här är en sån LO. När Tuva har den där busblicken som bara en förälder kan se ibland :)



Tröttnar aldrig på de här stämplarna från Technique Tuesday (Ali Edwards). Har använt dem massor!

 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Åsa L.B

Publicerad 2014-06-21 14:07:24

Gullunge :) Snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela