anzan.blogg.se

Hello!

Publicerad 2014-11-14 14:10:00 i Gäst DT, LO:s, Pyssloteket,

Idag bloggar jag hos Pyssloteket igen! En LO jag gjorde om Tuva (många LO:s med Tuva nu...) & när hon badade i baljan i somras. Vi var ute på sjön & vi tyckte kanske att det var lite väl kallt för Tuva i vattnet just då. Så hon fick lyxa med ett varmare bad på badbryggan istället.
Jag vet att jag ofta skriver att det är ett "favoritfoto" men det är faktiskt ofta dem jag väljer att ta med på LO.s. Enstaka favoritfoton. Resten scrappar jag gärna i PL format!


Till den här valde jag beige cardstock i botten eftersom jag tycker det är så fint tillsammans med turkose!
 
 
Wood veneer, Studio Calico
Textremsan är från "Tiny Text Bright". Älskar när man får ett helt ark med meningar man kan använda lite här & där!!
 
 
Stämplad rubrik från Paper Smooches "Big Buzzwords".
Badtjejen är från Doodlebug Teensy type - Swimming Pool.
Har börjat använda Ghesso mycket den senaste tiden. Tycker om att färga mina egna bakgrunder & har inte använt så mycket mönstrat papper den senaste tiden - kul med omväxling & att kunna använda båda teknikerna!
 
 
 
Tack för att du kikar in!!
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela