anzan.blogg.se

Nytt PL kit kommer snart!

Publicerad 2014-11-23 22:19:09 i Scrap-kit,

Hej hej!
 
Jag har länge haft en grym inspirationskälla som i scrapvärlden kallar sig Iggydodie, hon är från Frankrike. Jag har beundrat (läs: dregglat) över hennes scrapsidor på nätet sen 2006-2007. Om du aldrig har hört talas om henne tycker jag att du ska kolla in henne här !! På senare år har hon öppnat en webshop men till min besvikelse skickar hon bara inom Frankrike & till Belgien. Jag förstår ju inte ett ord franska så det är lite svårt att hänga med vad hon skriver i sin blogg & Google translate är inte alltid till jättestor hjälp. Försök själva att översätta en fransk text genom den - blir ju inte ens riktiga meningar alltid ;)
 
Men i alla fall - har mailat henne ett antal gånger & frågat om det går att lösa frakten till Sverige om jag vill köpa hennes kit men har aldrig fått svar. Tills nu!! (Eller rättare sagt i Oktober) Hon svarade att det går bra men att frakten skulle bli svindyr till Sverige med ett kit så hon löste det genom att spara kitten i 3 månader till mig & sen skicka alla 3 i ett paket! Och nu har det gått 3 månader, tjohoooo!! Som jag har väntat & längtat!!
På grund av det här sa jag upp mitt scrapkit från Studio Calico. Kände att det var dags för något nytt & dessutom blir det väldigt dyrt att prenumerera på olika kit. Det var dags att välja & jag ångrar inte en sekund att jag valde detta! Ska bli sjukt spännande att jobba med hennes kit!
 
Kitten innehåller PL plastfickor i olika format
PL kort
Mönstrat papper
Alfabet
Tags
Stämplar
Dekorationer (Washi, ord, färg, wood veneer mm)
 
Här är de kit som jag förhoppningsvis kommer att få snart! :)

Alla bilder är hämtade från Iggydodies blog & tillhör Iggydodie!

Oktober kit

 
November kit


 
December kit

 
Vill du se fler av hennes kit så hittar du dem i hennes butik. Vill du prenumerera på dem så rekommenderar jag att du mailar henne först pga frakten. 
Sjukt taggad! :)

 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2014-11-24 18:35:06

Förstår att du blir excalterad över detta! Här är en till som dreglar över Iggydoodies PL-skapande. Så roligt att få testa hennes kit! Ska bli kul å se vad du skapar med de:-) kram Pillan

Svar: Ja det ska verkligen bli kul! 😊 På något sätt tror jag kanske att hennes kit kommer skapa sina egna "Iggy sidor" haha! Vad besviken jag kommer bli när de bara blir "vanliga" sidor 😉
anzan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela