anzan.blogg.se

December Daily 2014

Publicerad 2014-10-06 12:52:11 i Album, Organisera,

Äntligen! Har väntat ett helt år på det här! :) 
December Daily. Att dokumentera månaden December med allt vad det innebär inför julen. Älskar verkligen December, men känner först nu att jag faktiskt har tid att hoppa på det här projektet. Fär det är verkligen ett projekt -att hinna göra ett helt album mitt i allt julstök. Det blir en utmaning! ;)
 
Ali Edwards var (såklart) den som fångade mitt intresse med DD & jag är jättesugen på att köpa hennes kit i år, men jag lutar nog åt att faktiskt göra det här med saker jag redan har. Känns som man har en hel del som passar till årets album & eftersom det är första gången jag gör ett December Daily så tänker jag bevisa för mig själv att jag faktiskt kan slutföra det oxå. (Något jag kämpar med ganska ofta) 
 
Så... Jag har samlat lite saker i en låda som jag vill använda till projektet. Jag ska komplettera
med alfabet, plastfickor mm. Lådan är lätt att ta fram & plocka bort! 
 
 
Har inte riktigt bestämt vilket format jag ska scrappa i ännu... Får se om jag köper ett album i mindre format eller om jag gör ett helt eget. Vet att jag vill ha färgkombinationer Grå, Turkose, Vit med detaljer i Silver & Rött. 
 
Har gjort ett PL kort i 3x4 för att testa... Kommer att göra en hel del klart innan December för att ha en chans att få det klart! 
 
 
Tack för att du kikar in! :) 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela