anzan.blogg.se

Gäst DT hos Pyssloteket

Publicerad 2014-10-31 09:34:00 i Gäst DT, LO:s, Pyssloteket,

Hej hej
 
Fick frågan om jag vill vara gäst DT hos Pyssloteket ett tag framöver & jag blev såååå glad! Har inte varit med i något team på många år så det ska bli hur kul som helst! Är smickrad & superglad att någon fastnar för det jag gör & jag hoppas att jag kan inspirera någon annan så som jag själv blir när jag surfar runt dagligen :)
 
Fick ett sjukt fint & generöst kit att jobba med så det var bara att sätta igång! Här kommer min första LO...
 
Har använt ett mönstrat papper från Kaisercraft som heter refreshing. Det är rosa på ensa sidan & gult på andra så jag gjorde egna chevron dekorationer.
 
 
 
Washi från Queen & co - Trendy tape Magic Cameras.
Rubriken är en Clear stamp från Paper Smooches som heter Bold Buzzwords. Perfekt storlek för rubriker!
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tittar!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Jeanette - Tettiz

Publicerad 2014-11-01 20:05:25

Superfint!! :D Jag blev SÅ glad när jag såg att du tackat ja till att bli gäst-DT - du är grymt inspirerande! :D

Svar: Tack vad snäll du är! Ska bli jättekul att hänga med er ett tag 😉
anzan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela