anzan.blogg.se

Uppdelad PL sida

Publicerad 2014-10-29 12:53:41 i Project Life, Scrapbooking,

Hej!
 
Jag scrappar månadsvis med olika format på plastfickor, blandar de olika formaten hej vilt som det passar mig. Många 30x30 cm LO:s blir det med enstaka foton men även PL sidor när jag vill ha med fler foton av samma händelse. Känns bra just nu att inte vara låst vid ett & samma format, men jag kan tänka mig att det är lättare att ha det så ifall jag tex skulle scrappa veckovis. Annars blir det nog rörigt med planeringen! 
 
Har fastnat för plastfickorna med 10x10cm fickor sista tiden, tycker det är ett roligt format att scrappa! 
Idag visar jag en PL sida med foton från 2 olika datum. 
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela