anzan.blogg.se

Happy!

Publicerad 2014-09-29 12:39:51 i LO:s, Scrapbooking,

Känner mig äntligen som människa igen efter de senaste veckornas händelser. Vi (familjen + världens bästa svärföräldrar & Leahs kusin) åkte till Cypern för en veckas sol & bad på 5-stjärnigt all inclusive. Det blev istället en riktig skitvecka då jag däckade redan andra dagen & blev sämre & sämre tills jag blev inlagd med dropp dagen innan vi skulle åka hem igen. Jag fick inte flyga hem med familjen utan blev kvar med droppställningen på sjukhuset 3 dagar till. Jag var knappt med på resan känns det som, låg mest på hotellrummet fram tills jag blev inlagd. Vår hemförsäkring täckte precis allt & jag fick jättebra hjälp av SOS International som blev inkopplade direkt & senare ordnade med hemresa & allt! De är grymma!!!!
Nu, en vecka efter hemkomst, mår jag mycket bättre!! Får se hur jag gör med det resealbumet, vill ju göra någonting av det i alla fall. "Cypern - en annorlunda resa" :)
 
Har inte haft varken ork eller lust med pysslandet sen jag kom hem men idag lyckades jag få till en LO :) Visar en liten glimt idag så vissr jag hela senare i veckan. 
 
 
Ha ha en bra dag!! 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela