anzan.blogg.se

Rockstar

Publicerad 2014-09-08 12:56:42 i LO:s, Scrapbooking,

Hej hej! :)
En är en LO jag gjorde förra veckan. Leah provade en av perukerna vi köpt till en maskerad som jag & Johan skulle på. Själv såg jag inte klok ut när jag provade den men Leah passade verkligen i peruken! Med hennes solbrillor till såg hon ut som en riktig Rockstjärna - därav rubriken.
 
Tyckte att det passade med guld till en rockstjäna så jag målade en chipboard stjärna med lite akrylfärg. Alfabetet är från Pinkpaislee. De små stjärnorna uppe till höger är både Wood veneers & guld stjärnor från Studio Calico.
 


 
Stämpel från Teqhnique Tuesday / Ali Edwards
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela