anzan.blogg.se

Minialbum - Hemma hos oss

Publicerad 2015-04-07 09:31:36 i Designteam, Minialbum, Pyssloteket, Scrapbooking,

Hej hej

Bloggade ett minialbum hos Pyssloteket i Fredags.
Fick massor med fina Heidi Swapp grejer från hennes nya serie "Hello beautiful" av Anna för ett par veckor sedan, & jag visste direkt vad jag ville göra med det. Bla ett 6x8 Paper pad som jag använde som grund för sidorna.

Då & då gör jag ett minialbum om familjen & hur det är hemma hos. Där blandar jag allt möjligt som händer här hemma just nu, både fakta om barnen & egna tankar. Många flikar & gömda tags - precis som jag vill ha det :)

Varning för många bilder!!
 


Använde som vanligt min bindningsmaskin från Clas Olsson som du hittar här



















Tuvas fixering vid Pippi Långstrump fick ett uppslag...













5 öroninflammationer på 8 mån tyckte doktorn var några för många så Tuva fick rör i öronen i början på Mars. Det fick självklart också vara med. Här ligger hon med syrgas på uppvaket med sköterskan brevid.



Tuvas ordlista just nu :)















Lite info om Leahs skolgång & vad vi gör på kvällarna...





















Dold tag på tvären




Tack för att du tittar in hos mig.
Ha en bra dag!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2015-04-08 13:26:50

WOW vad fint!!!

Svar: Tack snälla! :)
anzan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela