anzan.blogg.se

Nya kit från Iggydodie

Publicerad 2015-04-09 07:23:00 i Iggydodie kit, Project Life, Scrapbooking,

Hej hej

Nu var det äntligen dags för mig att få mina 3 kit från Iggydodie igen. Hon samlar ju ihop 3 månadskit innan hon skickar dem till Sverige för att få ner fraktkostnaden. Det är en lååång väntan för en som ÄLSKAR hennes kit, dessutom krånglar mitt Postombud varje gång jag får något från utlandet & scannar in fel kod så att paketet är på vift någon vecka eller två innan någon hittar det (SUCK), men nu är de alltså här. ( Ja, jag är medveten om alla katastrofer i världen & att folk har riktiga problem men jag bortser från dem ett par minuter bara medans jag skriver detta ytliga inlägg ,) )

Elodie lägger ju upp bilder på de nya kitten varje månad & inte en enda gång har jag blivit besviken på innehållet! Är så glad att jag började prenumerera på dessa välfyllda & genomtänkta kit!

Har valt att prenumerera på "plus-kitten" vilket betyder att man förutom själva kittet dessutom får 4-5 PL plastfickor i olika storlekar & designer.

Såhär ser kitten ut den här gången...

 


Älskar de här Puffy stickers från Evalicious
Det här kittet innehåller även många 3x4 PL kort i grått/vitt


Två ark med dessa klisteretiketter.
 





3x4 PL kort

 
Nästa kit är Febriuarikittet
Det här kommer jag att använda för att scrappa alla foton från vårt besök på Skara sommarland 2014.
 


Ännu fler Puffy stickers, fast i Guld/Vit


Wood veneer ord. Tyvärr är mitt "Hello" trasigt men det går nog att använda ändå :)


Många roliga dekorationer - de här blir bra till fotona från Skara sommarland!

De här 4x6 PL korten är helvita med skimrande text



Och det sista är Mars-kittet




3x4 kort från Kaisercraft. Är nästan säker på att jag kommer att sortera ut minst hälften av dessa & sälja/ge bort. Tror det är 3 av varje & så många kommer jag inte att använda!


Älskar att man får med väldigt många ord i olika material som kan användas till bla rubriker!


Clearstamps från Amy Tan
 
Planen är att ta med dessa kit till Scrap & Pearl, så har jag allt material färdigpackat. :)

Ha en bra dag!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela