anzan.blogg.se

Första tofsen!

Publicerad 2015-06-12 10:15:44 i Allmänt,

Hej hej!

Idag visar jag en PL sida! Eller...det heter ju egentligen "pocketscrap".
Projekt Life (PL) är ju Becky Higgins märke, & Pocketscrap är ju ett samlingsord för allt man scrappar i uppdelade plastfickor. Men jag säger nästan alltid PL ändå, det är liksom lättare :)

Här är i alla fall en sida jag bloggar hos Pyssloteket idag.

Har bla använt mig av det finfina 6x6 blocket från Amy Tangerine "Rise&Shine".

En hög med färdigscrappade PL-kort redo att stoppas in i fickorna!




"Picture this" är ett 4x4 kort från Rise&Shine blocket, det har jag satt på ett helvitt 3"x4" kort & sen stänkt lite vattenfärg på.
Kortet till höger om det (trämönstrade) är också från blocket. Det är egentligen 6"x6" så det klippte jag ner till 3"x4" & sen stämplat med clearstamps från Kaisercraft.
Samma sak med det rosa 3"x4" kortet.

Har ju såklart samlat på mig en hel del PL-kort från olika kit, men det slutar nästan alltid med att jag gör egna, både 4"x6" & 3"x4".
 
Tack för titten & trevlig helg!
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela