anzan.blogg.se

Turkiet albumet uppdatering

Publicerad 2014-08-09 08:08:00 i Minialbum, Project Life,

 
Kämpar på med mitt Turkiet album 2012...
Som för de flesta andra är tyvärr scraptiden begränsad här hemma. Så för att hinna med att scrappa om allt annat som händer (födelsedagar, semester mm) så får albumet ta många pauser & det går väääldigt långsamt just nu. Men det ska bli klart snart!! Här kan du läsa om hur jag började mitt projekt.




Tänk att få ha det här som ett arbete! Att få scrappa hela dagarna, planera olika projekt & se till att hålla sig uppdaterad till dagens datum med allt. Får nog handla mindre scrapsaker & fler trisslotter tror jag ;)

Tack för att du läser!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela