anzan.blogg.se

Turkiet 2012 Minialbum

Publicerad 2014-09-11 12:40:24 i Minialbum, Project Life, Scrapbooking,

Äntligen!! Nu är mitt minialbum för Turkiet 2012 klart! Det har varit sååå kul att göra det samtidigt som jag tycker det är skönt att lägga det ifrån mig. Nu finns resan där, klart & vidare till nästa :)

Du kan läsa om hur jag började med albumet här & här
 
Jag använde ett Sn@p album 6"x8".
 
Gjorde egna "tabs" som jag fäste med häftapparat. "Lovely Day" & "Crazy day" är stickers från Freckled Fawn.
 
 
 
 
Den sista fickan är en ficka med förslutning där jag la i biljetter & lite annat jag ville spara.
 

Tack för att du tittar!!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-11 13:19:51

Helt underbart !!!

Svar: Tack tack 😀
anzan.blogg.se

Postat av: Anna

Publicerad 2014-09-11 13:20:35

Gud så fint! Precis hemkommen från Turkiet och fick genast lust att göra mitt egna Turkiet-album! Tack för inspiration!

Svar: Tack snälla! Klart du ska börja med ett eget! Lycka till 😀
anzan.blogg.se

Postat av: LottaJ

Publicerad 2014-09-11 13:50:23

Jätte fint!

Svar: Tack Lotta!! 😀
anzan.blogg.se

Postat av: malin

Publicerad 2014-09-14 21:27:14

sååååååå himla fint :) kram på dig vännen

Svar: Tack 😀 Kram tillbax!! 😍😘
anzan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela